Isnin, 8 Ogos 2011

JOM TRY TEST TENGOK Part 1


Assalamualaikum dan salam sejahtera yer tuan-tuan dan puan-puan (ecewahhhh... wayang ala2 chef Wan lah pulak.. hehhehe)


Disaat kerajinan melanda petang tadik, sempat gaklah aku mencuba2 untuk memasak (uiks.. masak pon bole cuba2 nooo?? )... menu pada petang ini ialah KUETIAU GORENG BERLIAN


So saksikanlah "keteraran" aku di dapur.. :)






bahan-bahan yang diperlukan untuk memasak "KUETIAU GORENG BERLIAN"






memandangkan stok minyak dah tak sempat nak tambah kat dapur, aku ganti ngan marjerin planta... bau wangi semerbak satu dapuq... ihihihihi perasaaan betul :P






Tadaasaaa...... siap sudah... :) (piling-piling malu2...)

Jom.... meh join makan2

2 ulasan:

Cik Z@i Pen@nG berkata...

sotong tu yg bg lg sodap tu...

nana_picanto83 berkata...

tau takpa.. sotong fresh ayah g sauk sendirik :)