HEPI BELATED BIRTHDAY :)


Tengah dok syok siap-siap nak balik kerja memandangkan dah 

hampir pukul 5 petang, tetiba member sebelah mai bagi bungkusan

 yang dikirim dari opis...

penuh teruja aku membukanya memandangkan ada diselitkan kad ucapan...

taraaaaaa............. hehhehehe tak sangka masih dapat hadiah 

walaupun tarikh ulangtahun kelahiran aku dah 

lama berlalu...

Thank You So Much wat memember KELAB SUKA SUKI yang bagi aku perfume comeiii neh...

Suka sangat-sangat sampai nak meleleh air mata bila melihatnya...

Terer gak ampa suma cari hadiah yang menepati taste aku nohhh.. :)



penuh suprise.. ingat kan dapat hadiah STAMP PAD + COP neh.. hehhehe... bijak2 ampa mengenakan aku nohh!!!






kad ucapan yang sangat SWEEEEETTTTT....







Comeiii tak??? wangi semerbak.. rasa sayang lak nak guna :)







THANK YOU SO MUCH TO MY LOVELY FRIENDS

Ulasan

Catatan Popular