Isnin, 15 Ogos 2011

ARTISAN Pizza : Juadah Berbuka Ramadhan - 14



Dari awal Ramadhan lagi dok teringin nak pi makan pizza...
Dekat Langkawi neh, Artisan Pizza ja yang paling glemer dan hampir ngan umah aku...
Kebetulan aritu kat klinik, ada budak pekerja ARTISAN neh yang mai dapatkan rawatan.. so sembang punya sembang dia gitau kata ada harga istimewa sempena Ramadhan...


Jadik petang tadik, ajak Incik B kuaq buka puasa kat luar, tak sangka lak dia bawak g makan pizza... muahaha.. syok se-syok syoknyerrrrrrr


Harga pakej Artisan bermula RM10.50 - RM 50.00...  sesapa yang nak broucher menu dia... sila maklumkan dengan kadar SEGERA kat aku yer... :)


Pilih punya pilih... kami bersetuju (wah skemanya ayat aku) pilih set C..

- 1 regular hawaian piza
- 2 mushroom soup
- 4 slices of garlic bread
- 2 silap bandung ( seedaap )
- 1 fruit platter ( depa bagi tembikai merah hati )
- 2 biji kurma ~~~~ complimentary

semua menda alah kat atas hanya berharga RM25.00.. teramat MURAH kan???!!!





kami sampai kat situ dalam pukul 7 petang... kekira elok-elok depa siapkan piza sebelum azan maghrib :)





sementara menunggu, jom layan movie "TOLONG!!.. awek aku PONTIANAK"
best-best memandangkan aritu tak sempat g tengok kat pawagam






YEAAA... udah sampai makanan yang di pesan!!

Hah, menarik kan air sirap bandung neh... meleleh air liur tunggu waktu berbuka...






Hawaian Pizza yang agak sedapp.... 

Cuma yang tak bapa best bila dah sejuk, rasanya agak keras!! tak macam pizza hut.. huhuhuhu





karipap karipap cinta neh (wah tolong promote filem Karipap Karipap Cinta yang bakal ditayangkan Aidilfitri

nanti), tak disediakan yer.. sila beli sendirik di bazar ramadhan yang berkaitan...


















sebelum balik ke rumah sempat g, berjalan sekejap ke Langkawi Parade...

Singgah kat "rest & go" Gintell... seronook-seronokk..... urutan yang menyamankan jiwa raga 








Tiada ulasan: