DEMAM ROSE JEPUN !!!


Kegilaan aku pada bunga Rose Jepun neh makin menjadik-jadik sejak kebelakangan neh,
sampaikan masa aku pi makan tengah hari kat Kedai Makan berdekatan tempat kerja aku minggu lepas..
aku tanpa segan silu telah menebalkan kulit muka..
mintak batang benih rose jepun neh dengan makcik tokey kedai tu..
huhuhuhu... DEMAM teruk dah neh !!!

(*_*) (*_*)





jeles gila tengok kebun Rose Jepun makcik tue...
 berkembang mekar riang ria 





selepas makcik tue bagi GREEN LIGHT kat aku,
dengan rakusnya.. aku terus petik-petik batang si cantik manis rose jepun tue..

yang bestnya, makcik neh ada tanam warna-warni pokok rose jepun yang belum menjadik koleksi aku lagik


HOOOHOOORAYYY !!!!






punya la baik hati makcik kedai makan neh, tolong bungkuskan batang rose jepun dalam surat khabar dan letak dalam beg plastik lagik..

I LAP U makcik !!!

terima kaseh daun keladi, esok lusa saya mai lagi..
kuikuikui

Ulasan

Zai Zamree berkata…
dl arwah ayah kami rjin tanam bunga ni tp lps arwah xda...xda sapa nk jg...mati abes smua
nana_picanto83 berkata…
iskk.. sayangnya dah pakat mati bunga rose jepun tue.. klu tak bole share benih.. hihihihihi

Catatan Popular