tik tok tik tok...

Dah pukul 3 pagi tapi napa lah mata neh tak ngantuk2 g, hurmm..... dah lah esok masuk kelija kui 7.30pagi. Malam tadik 10-12pm 15/03/2011, aku, k.azah, ejam ngan mr bee g jalan2 kt kota tani @ kg kuala muda. Time kami smpai Pak Long (penyanyi selagi ada rindu) dok wat show. Maka ramailah yang dok berkerumun dok dengaq nyanyian Pak Long. Banyak gerai-gerai yang ada kt situ dari jual buah-buahan hinggalah aksesori wanita cam tudung ngan handbag. Sempat gak aku beli nanas yang reganya RM1/sebiji untuk dibawak ke opis esok. Ejam ngan mr bee lak beli DROCK (entah betui entah tak ejaan aku neh) alah menda alah yg owg guna tuk korek tanah tue.... 7 biji depa beli!!! muahahhaa cam owg kaya ja lagaknya sedangkan itu hanyalah mainan, klu yg betul op kos sebijik pon tak mampu dibelinya :P  Jalan punya jalan, terjumpa sowang dua geng2 opis. Ada yang turut meniaga kt situ, tak kurang gak yg round2 cam kami berempat. Part paling best, jumpa myBFF lina danisha tgh dok sibuk jual bola besaq. Rajin dia amik cuti balik pulau tuk menjual bola-bola tue :) anyway janji dia nk blanja secawan kopi tetap akan kutuntut memandangkan reni besday aku :).. Gambaq2 sepanjang keberadaan kme kat sana tak dapat di upload memandangkan terdapat kesilapan teknikal kt laptop haku neh.. Esok2 lah aku masukkan yer

Ulasan

Catatan Popular