Rabu, 23 Mac 2011

Mau Makan Apa???

Memandangkan sehari dua neh, cuaca asik hujan jer... So keinginan nak makan meluap-luap yang teramat sangat. Tengahari tadik dah balun Nasi Ayam Periuk Besaq kat Langkawi Mall sebelah Kedai Borong Sakan, Pekan Kuah. Dalam kepala otak neh, dok terbayang-bayang alangkah sedapnya klu dapat MAKAN...



pagi tadik dah makan nasik!! takkan petang pon nasik lagi kot??





KFC?? uishh.. tak ble- tak ble, nanti tambah gumuk!!




wohoooo.... syok giler bila tengok gambaq bihun + kuah laksa neh, mengancam beb




kecur liur terbayangkan Mekdi..




Pasemboq??? wuaaaa.... jauh gilaa nak p ke Penang





Artisan Pizza!! agak2 ada tak sesapa nk blanja aku?? esok kan dah GAJI.. hehheehhe

and pikiaq punya pikiaq, maka terhasil lah...

jeng.. jeng... jenggggg



milo panas + roti teloq



Akhirnya... ini jerlah yang dapat aku makan time neh memandangkan ujan turun lebat2..

tak dapat nak kuaq p mana-mana ... Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa








3 ulasan:

manueng berkata...

ini entry yg membuatkan perut jd lapar secara ttiba...huhu~ =p

nana_picanto83 berkata...

huhuhu... tue lah, klu tgk time tgh gegila lapaq.. boleh juling bijik mata di buatnya :)

manueng berkata...

hehe;)