Isnin, 7 Julai 2014

jalan-jalan cari makan di Kedah : NASI KANDAR HAJI RAMLI SIMPANG EMPAT KEDAH


Dah lama rasanya tak mai singgah lalu makan tang neh, bila teringat ja nasik kandar hj ramli.. 
Mula la excited nak pi la-la tu jugak tapi asik tergendala ja hajat hati tue...

Perjalanan dari rumah nak ke restoran nasik kandaq neh lebih kurang dalam 20 minit ja, sesampai ja kat sini aku teruih cepat-cepat beratoq nak ambik makanan..

NYUM-NYUM-NYUM








Neh pemandangan luar Restoran Nasi Kandar Haji Ramli, jangan tak tau pemilik restoran neh orang sepulau ngan aku jugak... hihihihi






Mamaq mata tak tau nak pilih menu yang mana satu, semuanya nampak sedap dan menarik jiwa raga..

Kali neh aku cuma ambik Ayam Kampung Goreng seketui, Nasik Kandaq separuh dan Kangkung Goreng (Rangup ja rasanya.. krupp..kruppp..kruppp!!!)






hah, yang neh menu pilihan aku..
nampak macam simple tapi percayalah, 
memang SEMPOI BAQ ANG...

aku jenih tak suka nasik kandaq hat bubuh macam-macam kuah tue... tak nampak nasik sebab dah bercampur gaul dengan warna-warni kuahnya.. hihihihihi...




Tiada ulasan: