Sabtu, 1 Mac 2014

KAK SU LAKSA BERAS KUALA PERLIS

CUTI DATANG LAGI !!!!!!!

ini rentetan sambungan entri 


hari neh lokasi program Jalan-Jalan Cari Makan adalah ke Kuala Perlis

KAK SU LAKSA BERAS KUALA PERLIS

SETIAP SELASA TUTUP!!!

Kedai neh berdekatan Terminal Jeti Kuala Perlis ke Pulau Langkawi




PULUT UDANG !!!

menu wajib try bila singgah tang neh.. memang sedap sangat tetambah makan time panas-panas pas siap dibakaq








tengok gambaq pulut pon tau dah camna rasa kan..
super sedappp....



JENG.. JENG..JENGGG...







LAKSA BERAS KAK SU
hidangan terbaekkk peberet hantu penggemar laksa cam aku neh
nampak sempoi ja simpulan kasih sayang laksa tue.. kuikuikui


















aku siap bubuh sekali pulut udang tadik dalam laksa beras neh

bila adunan kedua-dua makanan neh masuk ke dalam mulut, dikunyah perlahan-lahan pastu teruih telan...

warhhhhhh... memang LEMAK BERKRIM kottt..

konpom puas hati lah walaupon neh dah kunjungan berkali-kali aku kesini

Dedulu masa dok kat pulau, aku sanggup bungkus banyak-banyak beli bawak balik untuk sanak saudara bagi rasa..







aku suka kalau tambah kicap dalam hidangan laksa
saja nak bagi feeling lagi manis-manis masin








pengunjung-pengunjung yang mai sini memang ramai..
penuh kerusi meja dalam kedai neh

merata pelusuk Malaysia sanggup mai singgah sat makan dulu tang neh..

tak kenal maka tak cinta kan!!!






ALHAMDULILLAH

kenyang sampai tak berbekas makanan dalam pinggan aku...

:)

:)

:)







Tiada ulasan: