Tiada Tajuk!!!

Urghhhh.. letihnya sejak sebulan lebih neh...

tak sempat nak update blog yg bersawang mawang, lantaran kesibukan Berkhidmat Untuk Negaraku Malaysia.. ceeeewaaahhhh...

Sejak bulan September lalu, operasi Jabatan Pesakit Luar Klinik Kesihatan Padang Matsirat start bekerja lepas waktu pejabat (extended hours) mulai pukul 5 petang sampai 9 malam... ooopppss ter 'promote' lah pulak..

makanya, jika turn aku yang kena gheja extended hours, jadinya waktu bekerja aku dari pukul 7.30 pagi hingga 9.00 malam.. humang aihhh memang mercikkk over time nyer.. cuma masa untuk rehat ja singkat... 


Sampai jer umah lepas kerja terus tidoqqq,
pastu esoknya bangun lak gi kerja...
rutin harian yang agak memenatkan seluruh tubuh badan aku...

tapiii..... ada gak tapi nya...
memandangkan aku menjunjung slogan kerajaan sekarang
"Rakyat Didahulukan, Pencapaian diutamakan"
aku lakukan perkerjaan aku dengan seikhlas hati... alhamdulillah moga berkat rezeki yang dapat nanti... :)

-AMIN-



Ulasan

Catatan Popular