kek hari jadi paling cantik di dunia


#throwback

tengah dok baring-baring dalam buaian depan rumah emak..
sambil layan game bejeweled peberet aku..

aiman mai laju-laju bagi menda alah neh..

"ibu, cantik tak kek adik buat neh? adik bagi harijadi ibu!!"

wah terharu aku dibuatnya,

si kecik neh tau mana lah kata minggu lepas besday aku..



sob..sob..sob..



tenkiuu aiman sayang..

walaupon sekadar campuran tanah ngan ayaq serta dihiasi indah bunga melur & bunga kertas..

"kek" buatan tangan aiman neh amat cantik dan sedap dimata ibu..

ingatan tulus ikhlas darimu amatlah ibu hargai..




**aiman (anak buah aku,sibongsu kesayangan kak norma yang cerdik pandai & lincah)

p/s: ceritera neh ditaip rapi kerna tetiba aku lapaq kek coklat indulgence hat secret recipe..
takdak sesapa nak melanja ka??

Ulasan

Catatan Popular