cerita terkini... ROSE JEPUN DI LAMAN RUMAH



Alhamdulillah.. hari neh dah masuk hari ke 19 umat islam seluruh dunia berpuasa sempena bulan Ramadhan 1436h..

Dah lama dok teragak-agak nak menulis.. 
Jadik reni timbul kerajinan nak update cerita pasal bunga rose jepun yang tengah mekar berkembang segar bugar kat laman umah aku.

Kaler yang berona roni neh hasil kerajinan aku dok pau kutip secara percuma batang pokok bunga neh sepanjang tahun neh..
asal nampak ja kaler yang belum ada lagik dalam koleksi aku,
teruih tanpa segan silu aku mintak sebatang dua kat rumah kengkawan, pesakit mahupon sanak saudara aku..
untung tau.. mintak sikit.. depa bagi sepasu...
hihihihihi....

jom..

kita cuci mata!!!!



























pokok bunga rose jepun aku neh, agak kuruih macam kekurangan zat makanan..
memandangkan kepulunan kebizian aku yang takdan nak membaja depa...

kuikuikui...

mengkalu ampa ada rona roni ros jepun yang tadak lagi dalam koleksi aku neh,bole la rojer2 sedekah kat aku sebatang dua noh..

almaklumlah..

SHARING IS CARING katakan :)  :)

Ulasan

Catatan Popular