Jalan-Jalan Cari Makan : Kenny Rogers Roaster Alor Setar


Ahah!!!!....
2 hari lepas aku telah dengan jayanya 
menambahkan lagi pusingan ke kanan jarum Timbang Kilo..
ehehehehehe....


Hajat nak mai makan ayam panggang neh memang dah meronta-ronta sejak dari bulan puasa Ramadhan lagi
apakan daya masa begitu mencemburui aku.. (ayat pulun cap pelam kott)

balik kerja terus perut aku mula bergendang ria
petanda nak makan sedap-sedap lah tue.. asalan betul!! :P


JOMMM...
Teman aku review balik ceritera JJCM neh...



































































muka pon dah boollaattt sakan
asik makan.. makan.. makan dan makannnnn!!!










hihihihi..
jom nyum-nyum :)



























































gambar ini di snap kerna tetiba ja aku JATUH CINTA ngan ke'seksi"an rupa paras tin minuman 
Coca Cola Light neh..

seksi kan??!!!


:P












Ulasan

Catatan Popular