jom pi candat sotong!!!



entri kali neh aku taip dalam bot kat tengah-tengah lautan andaman... huhuhu..
excited giler mai candat sotong ngan ayah dan adik bongsu aku, mucelim di hadapan pantai kok berdekatan pulau anak burau

semalam, 27/10/2012 aku dah p candat sotong kali pertama ngan adik pompuan aku, cik bee.. abang, dan anak2 buah aku
 ceon, miesha dan budak tecik hakimi...

so hari neh aku nekad sekali lagi mai candat sotong sebab semalam baghu mai tengok ayaq...

kami keluaq dari pangkalan bot nelayan di harbour park dalam kui 5 petang...
kuaq awai2 tuk chup port yang sesuai, maklumla sekarang musim clandat sotong..
tetiap malam lebih daripada 30 biji bot yang kuaq berpesta menyandat

sotong kat area pantai kok neh..





















HARBOUR PARK, LANGKAWI























































































sambil-sambil tunggu sotong lekat kat kampui, sempat lagi aku update blog...

dah lama tak menaip blog buat aku blurr.. nak tulih hapa pon tadak idea... !!!


huhuhu....








dah kekeringan idea nak menaip, 

pulun layan cerita ADAM HAWA 

al-maklumlah lama tak tengok boypren (abang hensem lagi kacak menawan: AARON AZIZ)

#### sila jangan muntah nah.... hehehhehehehehhe....














menikmati keindahan MATAHARI TERBENAM

subhanallah... teramat cantik sekalik....

bukan senang nak dapat tengok keindahan cenggini kat tengah-tengah laut....









wokey... wokeyyhh..
sambung layan balik ngadap ABANG KACAK a.k.a ADAM (opss... Aaron Aziz)













ayah aku pon dok piling miling nengok matahari terbenam..

syahdu jer time tue, together-gether menikmati keindahan ciptaan ALLAH bersama-sama ayah tersayang..

wuhuuuuuu.. ^_^,     ^_^,  ^_^,





















































Ulasan

Catatan Popular