menghitung hari

tinggal lagi 2 hari sebelum aku mula bercuti panjang pada tahun 2012..
tak sabaq menhitung hari keberangkatan cuti2 malaysia ke darat.. muga2 aku tak hilang daratan... hikhikhik.... 

hari neh stay kat kuarters klinik temankan my housemate... angan2 dia nak masakkan gulai ketam hanya tinggal anganan belaka... dah keras cam batu gamaknya ketam tue dalam peti ais.. hahahaha... tetiap malam asik gantikan org  wat extended hours.. memang penuh duit dalam kocek bulan mac neh.... kayaraya kak pinat yer?? 

mlm neh dah plan sesiap dalam kepala otak nk makan roti saja... nak start diet balik (kunun kunun ) lah tue..... tak sabaq nak reguest baju bling bling kat orang tue sempena aku punya
sambutan hari lahir 2 minggu akan datang... 

so nantikan entri aku mengenai susut nilai lemak yang menimbun dalam badan aku lepas ini tau!


Ulasan

Catatan Popular